SketchUp is een gepruts, op naar Fusion 360

Heb er nu 2 dagen met de gratis SketchUp for web geëxperimenteerd, heb geprobeerd mijn lampontwerp om te zetten naar 3D tekening maar ben tot de conclusie gekomen dat SketchUp

  • te beperkt qua functionaliteit is
  • niet nauwkeurig genoeg
  • extensies kan je niet in de gratis versie

Samengevat, als ik dan toch iets moet leren, dan kan ik beter ineens voor het betere en misschien iets complexere Fusion 360 gaan.